Niets is zo vervelend als ICT op kantoor weer eens niet werkt. In het afgelopen jaar hebben wij gelukkig weer veel ondernemers uit de brand geholpen. De vijf grootste ICT frustraties van 2019 (en voor veel bedrijven in 2020) hebben we hierbij voor je opgesomd.
Herkenbaar? Onderaan vind je meteen de oplossing om jouw ICT onbezorgd te laten vliegen in 2020.
De ICT’er is langs geweest voor zijn maandelijkse bezoek op kantoor. Hij is de deur nog niet uit en een nieuw probleem doet zich alweer voor. Grrr, hoe moeilijk kan het zijn…
Niet via de telefoon. Niet via e-mail. Niet via het ticketsysteem. Je krijgt simpelweg geen antwoord op je vraag. Zo wordt je probleem nooit opgelost.
Eindelijk: hij is wakker geworden en stuurt een mailtje dat hij over twee weken weer langskomt om het te fixen. Dat doet hij immers toch altijd zo?
Ondanks het feit dat het probleem nog niet opgelost is, zie je in je ooghoek wel al een geautomatiseerd mailtje verschijnen. Een aanvullende servicenota. De service was hij alleen vergeten…
Dit kan zo niet langer: je loopt vast in je werkzaamheden, en je wil nu echt direct geholpen worden! Je denkt: help, wie trekt mijn ICT uit de modder?
Alle bovengenoemde frustraties kunnen met gemak weggenomen worden. Door ons hoogwaardige servicelevel is dit voor ons gesneden koek. Dankzij onze ICT helpdesk en servicecontract kunnen wij je ondersteunen waar en wanneer je maar wil.
Wij zijn Tim, Walter, Mark en Dennis: ICT’ers die ondernemers begrijpen en met wie je wél normaal kunt praten. Wil je zelf ervaren hoe dat klinkt? Neem dan nu contact met ons op. Wij vertellen je graag hoe wij jouw ICT uit de modder gaan trekken.
NEEM CONTACT MET ONS OPKom je er niet helemaal uit of heb je nog vragen? Bel ons. Ons team van ICT’ers helpt je in begrijpelijke taal verder, dus zonder lastige ICT termen. We zijn bereikbaar op alle werkdagen.
0182 - 709709