Managed iVoice

Kosten besparen en veel functionaliteit met Managed iVoice

Bel 0182-709709
Vraag advies aan

Waarom kiezen voor Managed iVoice?

Flexiel werken met Managed IVoice

Dankzij VoIP, het bellen via internet, heeft u geen telefooncentrale meer nodig en kunt u direct gaan besparen. Voor een vast bedrag per maand heeft u voortaan de beschikking over een moderne telefooncentrale met de allernieuwste functionaliteiten. CompSolution biedt u Managed iVoice, de excellente hosted telefonie oplossing.

Vast bedrag per werkplek

Tegen een vaste vergoeding per werkplek maakt u gebruik van onze moderne telefooncentrale en alle unieke faciliteiten. U weet dus precies waar u aan toe bent en u voorkomt onverwachte kosten. Bovendien betaalt u nooit meer dan wat u gebruikt.

Altijd de nieuwste functionaliteit

Met Managed iVoice heeft u de zekerheid dat u altijd gebruik maakt van de nieuwste functies. Voorbeelden hiervan zijn slimme functies zoals Interactive Voice Response, Wachtrijen, (groeps)extensies en Unified Messaging.

Vanaf 1 user

Alle diensten zijn vanaf 1 gebruiker leverbaar. Daarbij zijn alle slimme functies die CompSolution biedt voor iedere gebruiker beschikbaar. Zo betaalt u nooit extra voor aanvullende profielen.

Maximale flexibiliteit

Als u tijdelijk of permanent extra capaciteit nodig heeft, dan is dit met Managed iVoice eenvoudig te realiseren. Omdat onze netwerkcapaciteit schaalbaar is, kunnen wij u desgewenst snel extra capaciteit leveren. Omdat u hierdoor nooit reservecapaciteit hoeft af te nemen, betaalt u slechts voor wat u echt nodig heeft.

Onbeperkt vast bellen

Belt u veel met uw vaste toestel? Managed iVoice Free is de add-on voor Managed Voice waarmee u onbeperkt belt naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland, voor een vast aantrekkelijk bedrag per maand.

Onderling gratis bellen

Een aanzienlijk deel van alle gesprekken wordt tussen collega’s onderling gevoerd. Ook als u meerdere vestigingen heeft maken deze deel uit van hetzelfde telefonienetwerk. Hierdoor bellen alle medewerkers onderling kosteloos.

CRM integratie

Contact Connect biedt CRM- en ERP-integratie met vrijwel ieder denkbaar systeem voor meer efficiëntie en klantvriendelijke service. U profiteert van slimme functies zoals nummer- herkenning via een pop-up notificatie, click-to-dial en select-to-dial.

Altijd en overal bereikbaar

Betrouwbaarheid staat voorop bij Managed iVoice. Ons VoIP-communicatieplatform is redundant uitgevoerd en over maar liefst drie verschillende datacenters gedistribueerd. De telefooncentrales die wij gebruiken, bevinden zich op een maximaal beveiligde externe locatie. En onze technische specialisten waken 24/7 over uw telefoniediensten.

Maximale betrouwbaarheid

Uw medewerkers zijn dankzij Managed iVoice altijd op hetzelfde nummer bereikbaar, ongeacht de plek waar zij zich bevinden. Dit is ideaal als u veel werkt met telewerkers of als uw medewerkers vanuit verschillende locaties werken.

Vestigingen verbinden

Heeft uw bedrijf meerdere vestigingen? Managed iVoice koppelt deze slim aan elkaar, zodat er één telefonienetwerk ontstaat. Dankzij deze constructie bellen uw medewerkers dus onderling gratis. Omdat alle vestigingen via dezelfde externe centrale bellen, hoeft u bovendien geen telefooncentrale te plaatsen op elke vestiging.

Uw voordelen

  • Altijd en overal bereikbaar onder één nummer
  • Besparen op belkosten
  • Snel capaciteit opschalen bij groei
  • Altijd de nieuwste functionaliteit
  • Maximale betrouwbaarheid
  • Niet investeren, maar betalen per werkplek