Eenvoudig samenwerken met Sharepoint

Documenten delen in de Cloud

Binnen Office 365 zitten de oplossingen Sharepoint en OneDrive. Met deze programma’s kun je eenvoudig bestanden delen met collega’s. Zo hoef je nooit meer documenten heen en weer te e-mailen en heb je altijd de laatste versie. Bovendien kun je met meerdere personen tegelijkertijd aan een document werken.

Bestanden vinden en bijwerken

Werk aan een bestand, sla het vervolgens rechtstreeks op in OneDrive of SharePoint en de wijzigingen die je aanbrengt worden direct bijgewerkt. Dankzij de volledige integratie met Office kun je op het ene apparaat beginnen met het samenwerken aan een bestand en dit op een ander apparaat afmaken.

Verscheidenheid aan functies

Bovendien kun je kiezen uit een verscheidenheid aan functies om aantekeningen te maken, tekst te markeren en opmerkingen toe te voegen. Met de krachtige functies voor zoeken en ontdekken, vind je snel elk bestand dat je zoekt en krijg je hier vervolgens inzichten over, zoals hoeveel mensen het hebben bekeken of gedeeld.

Delen binnen en buiten je organisatie

OneDrive is de eenvoudigste manier om bestanden te delen binnen en buiten je organisatie en hieraan samen te werken. Houd een geschiedenis bij van alle activiteiten in bestanden om iedereen op één lijn te houden. Deel je bestanden probleemloos, zodat anderen ze veilig en moeiteloos kunnen openen.

Samenwerking in teams

En gebruik SharePoint voor meer geavanceerde samenwerking in teams, waaronder het beheren en delen van bestanden en mappen, binnen teamsites of intranetsites en in je hele organisatie.

OFFERTE AANVRAGEN

    Bedrijfsnaam *
    Voornaam *
    Achternaam *
    Telefoon
    E-mail *
    Vraag

    DIRECT CONTACT

    Kom je er niet helemaal uit of heb je nog vragen? Bel ons. Ons team van ICT’ers helpt je in begrijpelijke taal verder, dus zonder lastige ICT termen. We zijn bereikbaar op alle werkdagen.

    0182 - 709709